A fusione di l'aluminiu hè una prucedura di fabricazione chì usaIA indetectabilePer pruduce dimensioni precise, specificà nitidamente, pezzi d'aluminiu cù una superficia liscia o testurata, attraversu l'usu di fusione recuperabile, chjamata matrice. A prucedura implica un fornu, una lega d'aluminiu, una macchina di fusione à pressione è una matrice. A custruzzione di a matrice hè fatta cù acciaio di qualità duratura è deve esse fatta cù almenu duie sezioni per permette a rimuzione di e fusioni.
L'industria cum'è l'automobile, a famiglia, l'elettronica, l'energia, a custruzzione è l'industria utilizanu largamente pezzi di fusione in alluminio pressofusu. Dui stampi sò aduprati in a prucedura - a "metà di u schermu" è a "metà di u schermu". U pit-focu di fusione hè tagliatu in dui inserti di pit-focu, chì ponu esse rimpiazzati relativamente facilmente è inseriti in u pit-focu di u schermu. U fusione cumpletu scorre fora di u schermu di u schermu è si inserisce in u pit-focu di u schermu quandu u schermu hè apertu.
A pruprietà di u materiale più impurtante per a matrice hè a resistenza à u sturdimentu termicu è l'ammorbidimentu à temperature elevate di u trenu, frà altre. U principale modu di fallimentu per a matrice fusa hè l'usura o l'erosione, cù altri modi di fallimentu cum'è u cuntrollu di calore è a fatica termica. L'elementi metallichi chì sò fusi à temperature più elevate necessitanu a fabbricazione di matrici da acciaio à lega più alta, chì garantiscenu longevità è durabilità.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2021